Broj telefona+ 381 24 / 694-115

KAKO DA OSVETLITE SVOJU MALOPRODAJU?

Učiniti proizvod vidljivim u današnjem maloprodajnom okruženju znači maksimalno iskoristiti svetlost.

Dobro osvetljeni proizvod može zahtevati pažnju kupca. Pravilno osvetljenje je ključno. To znači dizajniranje aktivnog tlocrta sa pažnjom na postavljanje rasvetnih tela, osvetljenost, temperaturu boje i indeks prikazivanja boja (CRI). Osvetljenje sa diodama (LED), koje dominira među dizajnerima i arhitektama osvetljenja, može da zadovolji većinu tehničkih zahteva za maloprodaju .

 

1. Usvojite uravnotežen pristup

Neselektivno osvetljenje nije pogodno za izlaganje proizvoda u maloprodajnom okruženju. Pravilno osvetljenje za maloprodaju suprotstavlja raznolikost proizvoda i omogućava kupcu da se fokusira na jednu po jednu stvar. Previše osvetljenja preplavi čula kupca. Umesto toga, napravite pravi balans između ambijentalnog i naglašenog osvetljenja. Iz sličnih razloga izbegavajte korišćenje previše kontrastnih temperatura boje.

2. Koristite ambijentalno osvetljenje

Savršen balans naglaska i ambijentalnog osvetljenja je ključan za dizajn prodavnice. Akcentno osvetljenje može biti zabavno, ali ako naglasite sve, ne naglašavajući ništa posebno, prepuštate se mogućnosti da proizvodi postanu pop. Ambijentalno osvetljenje - obično na plafon ili na zid - pomaže kupcu da bolje pregleda, pregleda i proceni vašu robu. Ako je osvetljenje prodavnice pretamno ili prigušeno, kupci imaju veće poteškoće pri kupovini vaših proizvoda.

3. Razmislite o - i planirajte - Osvetljavanje prostora

Uzmite u obzir raznolikost opcija prilikom dizajniranja osvetljenja maloprodajnog prostora. Volumetrijsko osvetljenje baca široki konus koji pruža opšte osvetljenje. Prikaz proizvoda i rasporeda poda treba da ostanu svestrani, zbog čega većina dizajnera preferira podesiva ugradna svetla ili osvetljenje staza. Dakle, razmislite o jedinstvenim potrebama osvetljenja vašeg prostora. Šta prostor zahteva? Gde se nalaze svetiljke? Da li ima previše različitih čvora nasumično postavljenih širom prostora? ako je tako, ovo može izazvati neku vrstu vizuelnog haosa. Izbegnite ovaj efekat stvaranjem prostora rasporedom koji prikazuje proizvode koji se podudaraju sa svim svetiljkama sa najatraktivnijim displejem. Takođe, izbegavajte osvetljenje proizvoda na istom nivou. Promenite nivo osvetljenosti da biste bolje naglasili određene proizvode.

4. Čuvajte se teksture

Tekstura je bitna kada je u pitanju pravilno osvetljenje za maloprodaju. Kada dizajnirate prostor, obično je najbolje izbegavati crne plafone. Previše sjajnih površina ili tamnih završnih obloga - koji odražavaju plafonsku svetlost - mogu da odvuku pažnju ili vizuelno dezorijentišu. Za najbolje rezultate koristite mat završnu obradu.

5. Dodajte osvetljenost i boju

Što se tiče osvetljenosti, razmislite o lumenima - lumeni su naučna procena svetlosti okoline koja dolazi od izvora osvetljenja - i izračunajte kvadraturu vašeg prodajnog prostora (za detalje pročitajte „ Koliko je dovoljno osvetljenja “). Za svaki kvadratni metar dodelite zadati broj lumena. Na primer, da bi se obezbedilo ambijentalno osvetljenje, kvadratnom metru na nivou poda treba 20 lumena. Stolu ili podignutoj površini može biti potrebno 30 lumena. Radni prostor ili maloprodajni prostor na hladnom verovatno koriste između 50 i 70 lumena po kvadratnom metru.

Izbor tačne temperature boje, koja se meri njenom K (kelvin) ocenom, LED sijalica je sastavni deo maloprodajnog prostora. Temperatura boje može stvoriti toplo ili hladno okruženje i uticati na prikaz proizvoda.

Da biste proizveli čisti i prirodniji efekat osvetljenja - idealan za svlačionice i prehrambene prodavnice - razmislite o instaliranju sijalica od 4000-4500K. U zlatarskim prodavnicama se mogu koristiti svetleće sijalice do 5000K što rezultira plavkasto belom bojom. Generalno, što je veći CRI, to se istinitija boja proizvoda pojavljuje pod tim svetlom.

 

Kontaktirajte nas

Ovaj web sajt koristi kolačiće.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".